De opbouw van de tandartsrekening
De tandartsrekening is opgebouwd uit de verschillende prestaties die tijdens een behandeling hebben plaatsgevonden. Op de tandartsrekening staat elke prestatie omschreven met een code. Aan elke code is een tarief gekoppeld, die in de regel voor alle tandheelkundige praktijken hetzelfde is.
Wij zijn in onze tandartsenpraktijk liever met u bezig, dan met onze administratie. Daarom hebben wij de facturering aan Infomedics uitbesteed. Voor vragen over uw tandartsnota verwijzen wij u naar Infomedics, www.infomedics.nl of telefoonnummer 036-20 31 900. Wilt u uw rekening digitaal ontvangen, geef dan uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer aan ons door. U kunt de digitale rekening dan direct betalen via IDEAL. Of u uw rekening nou per e-mail of per post ontvangt, u kunt deze altijd via de website van Infomedics betalen.
De betaaltermijn
Een rekening van Infomedics heeft een betaaltermijn van 30 dagen, ongeacht u deze op papier of digitaal ontvangt. Dat betekent dat u uw rekening vóór het einde van die termijn moet hebben betaald. Uiteraard kan het zijn dat dit niet goed uitkomt, of dat u de rekening over het hoofd heeft gezien. Dan stuurt Infomedics u een herinnering. Ook de herinnering heeft een betaaltermijn. Houd er rekening mee dat de tweede herinnering kosten met zich meebrengt. Betaal dus op tijd om verhoging te voorkomen!
Uitstel van betaling of een betalingsregeling
Komt de nota van Infomedics op een onhandig moment? Zij kunnen u kosteloos tot 21 dagen uitstel van betaling aanbieden https://www.infomedics.nl/ik-wil-graag-uitstel-van-betaling-aanvragen. En, als u echt geen andere mogelijkheid ziet, kunt u bijna altijd ook een betalingsregeling afsluiten met Infomedics (hier zijn wel kosten aan
verbonden). https://www.infomedics.nl/ik-wil-een-betalingsregeling-treffen.